• Montage door heel Nederland
  • Modern, circulair en duurzaam funderen
Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Bij Schroeffundering Holland streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, zodat je snel aan de slag kunt met je schroeffundamenten en accessoires. Omdat we jouw bestelling direct in ons systeem verwerken, is het helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen zodra de betaling is afgerond.

Wat als ik toch een aanpassing wil maken?

We begrijpen dat je soms een wijziging wilt doorvoeren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Hoewel we geen garantie kunnen bieden dat een wijziging nog mogelijk is, doen we ons best om je te helpen waar we kunnen. Soms kan het, afhankelijk van de status van je bestelling, mogelijk zijn om kleine aanpassingen te verwerken. Hoe sneller je contact opneemt, hoe groter de kans dat we je verzoek nog kunnen verwerken.

Belangrijk om te weten bij het plaatsen van je bestelling

Om wijzigingen achteraf te voorkomen, raden we aan om je bestelling goed te controleren voordat je deze afrondt en betaalt. Check je adresgegevens, de producten en het aantal stuks zorgvuldig. Zo kunnen wij jouw bestelling zo snel en foutloos mogelijk verwerken.

Contact opnemen voor wijzigingsverzoeken

Heb je toch een wijzigingsverzoek? Neem dan direct contact op met ons via het contactformulier of per telefoon. Ons team staat voor je klaar om te kijken of we je kunnen helpen, maar houd er rekening mee dat niet alle verzoeken nog doorgevoerd kunnen worden zodra de betaling is afgerond.